miercuri, 3 octombrie 2012

Ouă incondeiate pentru Sfintele Pasti


    Sarbatorile Pascale sunt atat de frumoase prin nu doar sentimentele de lumina, curatenie si pace cu care inconjoara tot ceea ce este romanesc, ortodox, autentic, dar mai ales prin frumusetea pregatirilor la care membrii familiilor de crestini participa: curatenia trupeasca si sufleteasca a lor si a casei (dupa mine Icoana este inima casei, iar candela aprinsa e sufletul acesteia), apoi cozonacii aburind, pasca cu branza si ouale incondeiate.
    Cum am procedat pentru incondeierea oualor? Dupa degresarea fiecarui ou in parte si fierberea lor laolalta (la foc potrivit cat sa nu crape) am preparat impreuna vopselurile, rand pe rand: albastru (am inceput cu culoarea lui preferata), apoi rosu, oranj si in final verde.
    Dupa uscarea si racirea lor nu le-am uns cu ulei pentru ca pregatisem inca o hainuta pentru fiecare: o decoratiune realizata cu ajutorul sablonului adeziv - fluturi si flori  de la CreaShop HobbyandCrafts,  folosind vopseluri pe baza de apa. Si pentru ca tot intinsesem vopselurile am decorat si o farfurie din ceramica. :) Nu ne-am putut abtine sa nu incercam si vedeti rezultatul Aici!
    Pentru doritorii de detalii, va impartasesc ca sabloanele din cauciuc - foarte flexibile - s-au comportat  bine la formele rotunjoare, doar cu cateva exceptii a trebuit sa ridic cate un colt (mai ales la sabloanele patrate) pentru ca partea ce urma sa fie pictata sa adere perfect la forma oului. 
      Pentru ca prefer sa va las in compania imaginilor creatiilor noastre pascale pictate, va mai impartasesc un ultim detaliu: pe unele dintre ele am presarat glitter, iar efectul este unul cu adevarat festiv! :) 
Paste Fericit!
    

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Cuvintele sa va fie precum sufletul:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...