luni, 18 februarie 2013

Casute pentru pasari - tehnica servetelului



Pentru decorarea Casutelor pentru pentru pasari in tehnica decoupage (tehnica servetelului) mi-au fost necesare urmatoarele materiale: casute pentru pasarele, grund alb, sevetel decorativ cu motive florale, primavaratice, foarfece, adeziv pentru tehnica servetelului, pensoane late (din cele folosite in pictura in ulei) si lac incolor (pentru a oferi rezistenta proiectului).
Cum am procedat? Mai intai am grunduit casutele pentru pasari. Dupa uscarea completa a grindului am aplicat adeziv pentru decoupage, iar apoi am asezat cu grija (pentru fiecare parte a casutei) cate o bucatica (decupata in prealabil) din primul strat al servetelului decorativ. Pentru ca lucrarea sa fie armonioasa, am adaugat in anumite zone ale lucrarii elemente decorative alese dintre motivele servetelelor: fluturi si flori. 
Spor la creat!

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Cuvintele sa va fie precum sufletul:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...